Årsmøtet 2019. Foto: Erik Lindbom

Årsmøte i FNF

Fredag 10. mars er det Årsmøte i Foreningen Norske Filmfotografer. Årsmøtet er FNFs Generalforsamling og det er her viktige saker blir besluttet. Alle FNFs medlemmer har stemmerett, uavhengig av om de er fullverdige medlemmer, assosierte medlemmer eller fagmedlemmer. Styret har foreslått noen vedtektsendringer som er sendt ut på e-post til medlemmene. Det ble på Årsmøtet 2022 foreslått å sette opp medlemskontingenten, noe som kan effektueres i år hvis Årsmøtet vedtar dette. Det blir orientering om FNFs arbeid, gjennomgang av regnskap for 2022, budsjett for 2023 og det skal velges styre. I forkant av Årsmøtet blir det et digitalt medlemsmøte tirsdag 7. mars for å diskutere en del av sakene på agendaen. Dette gjør Årsmøtet mer effektivt. Etter Årsmøtet blir det middag, quiz og fest. Påmeldingsfrist er 1. mars.  Påmelding gjøres her.

Alle medlemmer skal ha fått innkalling til Årsmøtet og Medlemsmøtet (på Zoom). Ta kontakt hvis du ikke har mottatt informasjon.

Siste innlegg
Odd Geir Sæther, FNF. Bilde hentet fra Cinematekets katalog.
Regissør Trygve Hagen har laget dokumentarfilm om filmfotograf Odd Geir Sæther. Filmen vises på Cinemateket i Oslo lørdag 13. april (..)
Paul René Roestad IMAGO Honorary Member
IMAGO, The International Federation of Cinematographers, holdt sitt årsmøte og generalforsamling i London 14. og 15. februar. Mer enn 50 (..)
Publikum Mandagsfilmen "Narvik"  Frogner kino. Foto. P.R. Roestad FNF